Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Edições
Current
Archives
Submissões
Submissions
Taxas de Publicação
Declaração de originalidade
Ethics and Conflict of Interest Statement
Privacy Statement
Evaluation Form
Políticas Editoriais
Plagiarism and Similarity Politic
Copyright Policy
Privacy and Personal Data Management Policy
Policy for the use of Thesaurus and Controlled Vocabulary for Indexing
Política de cuarentena
Author inclusion/exclusion policy and endogeneity
Archiving Policy
Open Access Policy
Peer Review Policy
About
About the Journal
Editorial Team
Contact
Announcements
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 2 No. 1 (2015)
Vol. 2 No. 1 (2015)
Published:
2017-02-12
Editorial
Editorial
Marta Lígia Pomim Valentim
1-2
PDF (Português (Brasil))
Artigos de Pesquisa
Novas formas de aprendizagem e a mediação da informação: competências necessárias aos bibliotecários
Regina Garcia de Brito, Valéria Martin Valls
3-28
PDF (Português (Brasil))
O profissional da informação nas equipes de produção em educação a distância: teoria e prática
Claudia Silveira da Cunha, Alcenir Soares dos Reis
29-51
PDF (Português (Brasil))
El rol social del profesional de la información: un punto de vista desde Argentina
Julio Díaz-Jatuf, Mabel Silvia Bizzotto, Thiago Giordano de Souza Siqueira, Vanesa Elisabeth Berasa
52-71
PDF (Español (España))
O profissional da informação e a barreira linguística
Luís Carlos Batista de Jesus
72-83
PDF (Português (Brasil))
Competências e habilidades solicitadas em concursos públicos para a atuação profissional do arquivista
Priscila Etsuco Kawabata, Marta Lígia Pomim Valentim
84-116
PDF (Português (Brasil))
Enfoques da Revolução Francesa, Nazismo e Ditadura Militar no Brasil: repressão e censura à informação
Alessandra Nunes de Oliveira, Jetur Lima de Castro
117-134
PDF (Português (Brasil))
Make a Submission
Make a Submission
Developed By
Open Journal Systems
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Indexed in
Indexed in
Keywords
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Current Issue